Sivut

lauantai 14. helmikuuta 2015

I may not be there yeat, but i'm closer than i was yesterday

Moikka!
Tää päivä on mennytkin pikkusiskon synttäreitä viettäessä ja ripari-jutuissa.
Oli ihanaa herätä tänä aamuna vähän myöhempään, kun kouluaamuisin saa olla jo kuuden seitsemän aikoihin ylhäällä. Ihmettelen itekkin, että miten ihmeessä jaksan herätä niin aikasin ja sit heti, kun oon herääny pitäs vielä jaksaa raahautua suihkuun.
Mulla on taas ollu kokeita ja ne on mennyt ihan hyvin. Oon taas jaksanu alkamaan lukemaan kokeisiin kunnolla ja se on kyllä kannattanut. Mulla onkin tulossa (jälleen kerran) kiireinen viikko...
Sillä mulla alkaa ripari tasan viikon päästä ja pitäis alkamaan harjottelemaan niitä ulkoläksyjäkin, sekä kaikkee muutakin. Ootan kyllä innolla sitä riparia, koska meillä on niin mukava porukka ja kaikki isosetkin vaikuttaa mukavilta.
















Toivostavasti tykkäsitte tästä postauksesta ja kertokaa mulle jotain postausideoita, koska mulla alkaa ideat loppumaan! :)
-Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti