Sivut

lauantai 28. maaliskuuta 2015

Live, Laugh, Love

Moikka!
Aattelin nyt pitkästä aikaan tulla tänne vähän kertomaan, että mitä kaikkea on tapahtunu näiden viikkojen aikana, kun en ole tänne päässyt postailemaan. 
Syynä tähän, että miksi en ole postaillut niin on siinä, että on ollu taas kokeita ja niihin lukemiseen on sitten suurin osa mun viikoista mennytkin. 
Mä oon kyllä ehtinyt, kumminkin kuvailla ihan kivasti, mutta tänne blogin puolelle niitä ei oo vaan ehtinyt/jaksanut laittaa.
Toinen asia mistä mun pitää vielä sanoa on se, että me ollaan ystäväni Melinan kanssa aloitettu vloggaaminen. Meidän Youtube-kanavalle pääsette tästä! Joka sunnuntai tulee video! Meidän Instagram-tiliä voitte käydä seuraamassa ja se löytyy nimellä melinajanina.







Vielä näin loppuun ilmotan, että mulla on TET-viikko koko ensi viikko ja menen siis tallille. Sieltä saattaa tulla jotain postausta, jos otan kameran joku päivä mukaan. Maanantaina ei oo onneksi mikään aikanen herätys, sillä työt alkavat vasta klo.15.00 ja päättyy klo.19.00.
-Janina<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti