Sivut

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Facts about me.


- Olen todella tarkka sitä mitä laita/puen päälleni. En voi sietää sitä, jos vaatteet eivät sovi yhteen.
- Olen todella ujo uusien ihmisten seurassa, mutta kun minuun tutustuu vain paremmin niin huomaa, että en osaa olla hiljaa.
- Saatan luottaa uusiin ihmisiin, ehkä aivan liikaa ja se onkin minun huono puoleni.
- Jos kerron joitain juttua alan hyppimään asiasta toiseen ja kerron kaikki yksityiskohdatkin.
- Musiikki on ollut mun sydäntä lähellä ihan pienestä pitäen. En voisi ajatella elämää ilman sitä!
Mulla on siis kaksi harrastusta laulaminen ja ratsastus. Oon tässä alkanut miettimään sitä, että kumpaan nyt tällä hetkellä haluisin panostaa niin oon päätynyt laulamiseen. En oo oikeen koskaan ollut mikään "heppahullu/heppatyttö" ja nyt oon ymmärtänyt, että musiikki on se mun juttu ja siinä
haluisin kehittyä enemmän. Tää ei kumminkaa tarkoita sitä, että lopettaisin ratsastuksen vaan alan
nyt panostamaan tähän laulamseen ihan tosissani!
- Laulan mieluiten balladi tyyppisiä biisejä ja joskus myös nopea tempoisetkin menevät. Riippuu aina vähän siitä, että minkälainen fiilis on.
- Haluisin vanhempana alkaa tekemään ihan omaa musiikkia.
- Kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia, mutta räppi, rock ja hevi ei oikeen irtoo!
- Vihaan ylimielisiä, itsekkäitä ja kaksinaamaisia ihmisiä.
- Jos olen eri mieltä jostakin asiasta, niin olen kova väittämään vastaan.
- Suutun todella helposti, mutta olen lyhyt vihainen.
- Vihaan yli kaiken sitä, kun ihmiset naksauttelevat sormia, varpaita, selkää ja yms.
- Kun joku ihminen selittää mulle jotain ja kuuntelen samalla toisella korvalla musiikkia, niin se ihminen joutuu selittämään sen jutun uuestaan.
- Rakastan yli kaiken valokuvausta! Tykkään kuvailla ihmisiä, eläimiä kuin myös luontoakin ja haluaisin kehittyä tässä lajissa enemmän.
- Jos minulla on ollut todella huono päivä saatan räyhätä ihan turhista asioistakin.
- Tykkään matkustella. Olen käynyt Turkissa, Ruotsissa, Virossa, Italiassa ja Espanjassa. Eniten pidin tuosta Espanjan-matkasta, koska siellä ihmiset olivat mukavia, ympäristö oli todella kaunista katseltavaa ja ruoka oli hyvää.


                                         Siinä nyt oli vähän joitain pientä tietoa musta.
                         Nyt haluan vielä toivottaa kaikille oikeen ihanaa alkavaa viikkoa!

                                                          Sosiaallisetmediat:
                                                       http://ask.fm/jjjanskuuu
                                                      https://twitter.com/HyytinenJanina  
                                                      Instagram: janinahyytinen   

                                                                -Janina<3      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti