Sivut

torstai 2. lokakuuta 2014

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death





 Moi!
Näitä kuvia kävin räpsimässä tiistaina mun rakkaan ystäväni Roosan kanssa ja mun mielestä kuvat onnistuki ihan mukavasti. Oon nyt tosi monesti käyny kuvailemassa, mut en oo sit saanu mitään postausta niistä oikeen aikaseksi. Tuo missä nää mun viimeisimmät kuvat on otettu on tosi kaunis paikka tai siis ainaki ite tykkään ihan hirveesti! Nää on siis otettu Kokkolan vanhassa kaupungissa. Oon alkanu tykkäämään syksystä tosi paljon, koska se on niin ihanan näköstä, ku lehdet vaihtaa väriä ja muutenki sillon saa tosi hienoja/taiteellisia kuvia.

Sitte siirrytäänki ihan muihin asioihin, elikkäs kouluun... Mulla ei oo toi koulu alkanu miten erityisen hyvin, koska en millään jaksais keskittyä milläkään tunnilla. Mun keskittyminen menee joko puhelimella, kaveireiden kanssa höpötellessä tai musiikkia kuunnellessa. Mää en tiiä, et mihin se mun "kouluinnostus" on oikeen kadonnu :D? Ja nyt varsinki pitäs alkaa parantaa noita mun numeroita paremmiksi. Mut eiköhän se mun "kouluinnostus" ehi tulla vielä takasin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti